今日,表姐話要在我家住多2個星期到=.=xddddddddd...跟住呀媽叫我同佢去上水食飯,我地係銅鑼灣行左一陣,呀媽buy左個銀包俾我~^_^~去到上水食飯個時,我表哥同左佢d同學去左bbq,我就係度食飯,今晚好夜先番到家呀...
今日我要返金文泰..好眼訓lor..又唔知d人要咩名wo...不過`之後就介紹自己...好攪笑lor d人d名..xdddd...今日呀媽送我返學同放學..都幾好呀..我又識到jordi wo.^_^'then放左學..係屋企..唔知點解會見到我表姐..勁無奈=0='仲要係道住到星期4 lor..= =.......... ~完~
今日夜晚,好多人來左我個度食飯,跟住呀爸呀媽叫我去拜神,我唔想拜,跟住係咁係到吵,最後都係要落=,=唔happy,唔打lu...