好開心~今日表姐送左個adidas波俾我~睇左個小說(小韻既生存空間-Lebensraum),好好睇~令我明白唔好咁易就放棄,唔好人地拎自己同人比個時就放棄...
今日早上,呀媽俾左200蚊~好happy~^_^
今日,呀爸上左大陸,呀媽同呀"麻"去左打麻雀,得返我(呀爺)在家~無人在家,自己一個人在家都唔錯...今日個2場波我話麻麻地la(曼聯vs香港{2:0}同埋皇馬vs北京現代{3:2})估唔到北京現代都幾勁嫁lo~(可能落雨令皇馬發揮唔到吧..)今日個叮叮幾好笑,個"天使3人組"好好笑,3個是大,中,細既尺碼...仲有,今日otommyo(失敗的)生日,亞怡姐叫我代佢送個香吻俾比oto= =...我當然即時勁無奈咁串番亞怡姐la..(無串得咁勁...因為有人生日) ~完~