今日搭車番到學校,就上番204室,第1堂就係科學,呀sir比d實驗我地做,無其他野做,之後就上2堂math屎,呀李智匯唔知做咩撚野 ,企起身講{仆你個街}之後miss lee就叫個臭匯出去.個miss lee 叫我地做功課,做到我地連小息都無左,
小息後,就係中文堂都都咩野,普普通通,再之後就美術啦,無野wo,都係普普通通,午膳時,呀宗教個miss chan叫左我落去做功課,做到我小息都差d無呀.
午膳之後就最happy既木工,無帶圍裙,係出面企左勁耐.上得勁happy呀.最後就中史堂啦.好悶呀....
放左學啦,就去左tmmlc玩到5點幾就走啦..
今日講住咁多先啦 88
|