今日,同平時一樣咁早起身,一起身知唔知做咩,就係打比個李少鍾,問佢今日去唔去7-11等,之後我去左7-11等佢啦,等左佢勁耐再去食燒賣,就衝番去學校,同平日一樣都係8點就黎打遲到個鍾先番到去.哈哈,周sir係門口到等wo.
排隊個時,個陽光呀伯就叫我上去1樓企,企到就黎打小息個鍾先上番去,勁慘囉.之後就小息啦.同平時差唔多.同李輝煌隻揪.隻揪到勁耐.隻到小息完.又上堂啦.唉!最慘既時侯到啦.3堂英文.救命呀,第3堂係個外籍老師,又比miss se-to借左.wo,終於過左3堂啦.又係午膳時間.要衝落去買野食上番黎.食完野啦就同胡忠上去電腦室到做電腦科功課.做到小息完就落番去課室準備上孫龜頭堂.孫sir要我地做小老師,我知佢想玩死我地就叫左高端峰同張進藍去做小老師.孫sir係咁問.重扮傻仔既音.真係笑死我地啦.,上佢堂都幾好嫁.大家都成日笑.2堂話咁快過啦.又係中史堂.成班人都係到玩唔知咩馬子.我話kai子先岩.咁堂唔知呀李嘉敏發咩神經嫁.係咁望住我wo.我都唔知比咩反認佢呀.
終於放學啦.同李少鍾,關回成一齊去匯景買野再去搭216m,上左車都唔知係咪黑仔,呀李穎欣同黃敏瑤搭同一車wo.番到屋緊係同李少鍾打機啦.
係時侯講bye∼bye∼啦.今日講住咁多先啦.881
|