不知不覺,兩個學期完左~
識到一班唔錯既朋友仔
其中,遇到一個令我有對之前既一個女仔既感覺既女仔=.=''
唔知點解,我成日同佢操、成日串佢~可能我就係當中對佢產生左感覺~.~
但係,佢最近同d男仔好好玩時~個心就好似比幾支剪插入去
你同我講成熟d啦,我就日日夜夜係度諗點樣變我成熟~
你同我講細聲少少,我就細聲,怕你會頭痛
我的改變是為左,一個唔鐘意我既人~值得咩?我覺得係值得既
心痛~非常心痛~琴日,你飲完酒後。higehige地就講左一句「我唔會鐘意你~」
但係,我想講「無論你鐘唔鐘意我,我都會愛下去」
只要你開心,我做咩都無所謂 |