|
|
2006 年 12 月 4 日 星期一
今日一返去就調位,
本來調左肥柱同我坐,
oh,my god,會死的......
好彩我運用急才,
將肥柱調左係我前邊,
換左李兆麟同我坐,
好彩........
ERS stringe無返,
換左個MISS黎代課,
連水都唔比飲,
我只係串左佢幾句,
佢就行埋黎企係度啤住我...
有病!!!
lunch 食左雞蛋仔,
之後又食左潘曉瑩ge意大利的chocolate,
好正!!!
之後同蘇珊佢地傾聖誕節去邊到玩....
listening秋寧姐姐代課,
幾好la...
放學成班人張d書放曬落ERS個櫃到,
個櫃比我塞到爆曬,
放唔到果d人下次Day6 請早...
then去左搵miss 呂,
點知佢今日好似無返,
so諗住買鎖先,
見到9歡,
佢比梁翠儀扣左3分,
因為用電話玩同學,散播遙言
聽到我o 曬......
then呀豬佢地臨時放我飛機,
鄙視中.........
刊登時間︰2006-12-04 05:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
|
|
|
|
翠雯 於 2006-12-05 09:06 PM 發表:
哈哈..
今日調位牙?
我都知fun佢比人扣fun...
呵..
我係未乜都知le?
我係今朝就知lu..
|
網主回覆
你係今日朝先知
ja係12月5號la,
我係12月4號放學已經知la Posted at 2006-12-05 09:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小惠 於 2006-12-04 09:44 PM 發表:
hihi~~好耐無黎...
coz電腦壞左...
e+黎十你>v<
|
網主回覆
我仲以為你唔打xg tim,
十卜 u 2 Posted at 2006-12-04 10:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Rainbow=]" 於 2006-12-04 08:22 PM 發表:
|
網主回覆
lee 排我成日打錯d同聲字,,,,, Posted at 2006-12-04 10:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ANGIE 於 2006-12-04 07:59 PM 發表:
|
網主回覆
大方過你小小la Posted at 2006-12-04 10:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ANGIE 於 2006-12-04 06:29 PM 發表:
|
網主回覆
我鄙視成個學期都仲得,
洗唔洗try 下
Posted at 2006-12-04 06:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|