救命呀!!!!!!!!!
感覺好像測驗無耐,就考試......要考試來都唔知為咩,好煩呀!!!!!!!!
超唔想返學......見到阿sir就想嘔...
好耐無見親愛的啦!(其實唔想上5樓好累...)唔想打blog啦!!!help me