|
番到去就上中文堂@@.
默書-V-;好易lo ( haha`好串loxD
英文堂作文.好悶lo-3-
科學堂默書.ok lo`
食飯;-)YUMMY:}
早退;o)去左覆診.等左成個鐘.悶死人咩;
系到睇真情- -太悶嚕.
睇拉`講左好多廢話.扮專心-____-v
又要填勁多表,好無奈甘填;
去左大埔食野:D番屋企^__^;
[ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Cursor by www.Soup-Faerie.Com
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 19 | »
|