今日差d起五到身.\/.;好彩我醒姐xp; 8點9就返到學校<;`練劇x] 超攰;系甘重複練;3`好無聊>; 6點幾先放囉v_______v; 7點幾先返到屋企x[` [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日差d起五到身.\/.;好彩我醒姐xp;
8點9就返到學校<;`練劇x]
超攰;系甘重複練;3`好無聊>;
6點幾先放囉v_______v;
7點幾先返到屋企x[`