今日差D遲到@9:00 考科學實驗試!好難 冇做過囉 之後係M記食LUNNCH 見到小學同學 玩左震!去左圖書館借書 之後同君去左海聯買野:) 買左對返學鞋 再去左青少年服務處玩@@ [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日差D遲到@9:00
考科學實驗試!好難
冇做過囉
之後係M記食LUNNCH
見到小學同學
玩左震!去左圖書館借書
之後同君去左海聯買野:)
買左對返學鞋
再去左青少年服務處玩@@