| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 10 月 30 日 星期六  |
比賽日  |
分類: 未分類 |
上星期的新秀賽,有驚無險攞左個銀牌
跟住再去媽閣繼續賽自由波地,負方八強輸一分=.=
失望到極
今個星期到澳大運動會的籃球賽^^要打番好D先得
星期日又有自由波地啦,係時侯報仇啦
|
2010 年 10 月 21 日 星期四  |
呢兩日  |
分類: 未分類 |
昨日上哲學,唉,又唔合格啦,明明有得背都搞成咁
霍永健你係咪讀書架,跟住去練波,全場嗰時自己好像迷失左咁,以前一向都三二架啦,
完全唔知做乜,炆呀
不過昨日唯一開心的事,就係我和她一個月了︿︿希望可以繼續落去啦
結果夜晚温日文温到訓着左
今朝六點起身温,温完再訓到九點
起身番學,EELC又過左一堂,繼續同日文作戰
去到下就五點半,終於都完成了
鬆哂,跟住同可樂去左睇衫,
哈哈,咁就過左一日 |
2010 年 10 月 19 日 星期二  |
走堂  |
分類: 未分類 |
今日係我大學以來第一次走堂><
唔慣呀呢種感覺
呢排日日都好累好唔想做野,唉~~
今日番去排戲係我最開心口既時間^^
就黎笑死我啦
如果日日都可以咁開心就好了
有時真的很想自己一個人獨處,去找番我自己個定位,唔想再咁迷失落去啦
打住咁多先,聽朝要番澳雲行,加油啦霍永健 |
2010 年 10 月 15 日 星期五  |
無題  |
分類: 未分類 |
今日一早就比人叫醒,唉,
一朝早就中左招,拖鞋有臭臭><
唉,黑仔
清潔完跟住換衫沖涼番學
成堂英文堂發夢中
跟住去左圖書館上FB,見到某人交往中,HAHA恭喜哂
跟住去鏡湖接隻傻豬,己經熱到死左
送左佢返屋企去火車頭食檬粉,麻麻地><
跟住即刻返屋企沖涼
下就日文堂派卷,終於都合格啦,開心^^
之後都係返家上網,打機
咁就過左一日,哈,今天很舒服,但係我比較鐘意忙碌的自己,
希望我之後一切順利
有經過的唔該留言 |
2010 年 10 月 10 日 星期日  |
| 2010-10-10 |
分類: 未分類 |
好耐都冇試過正式比賽
自從分齡之後,我就覺得唔想再打落去
但入左澳大,自己又想試下,最後都幸運地打到副隊,開始有番比賽感覺
講番今日先
三場賽事
一場比一場差,好彩都順利入到八強
但係聽日要番大陸冇得打T^T
算啦,希望佢地打好D啦
我只有精神上支持你地
訓啦,聽朝早出大陸 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|