| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 7 日 星期四  |
練波+踼波  |
分類: 未分類 |
今日一朝上完最悶口既哲學之後
就開始我一整天的節目
不過哲學真係悶到我釣魚
好彩今日唔洗小測,搞到我仲特登四點几起身睇埋個PPT
今日番左培正口既運動會
有一種久違的感覺
有點懷念從前
跟住又要番澳大上堂,算快的一堂
之後見到TONI同JOSE,一齊去左小泉食野
傾左好多野,JOSE真係好好傾,有煩惱的話找下他幫手先
之後去左練波,操體能好累呀,但係我仲有力走去踼波,
不過要同某人講聲SORRY
應承左做唔到,我唔敢有下次架啦
開始睇到自己D壞習慣LU><
|
2010 年 10 月 3 日 星期日  |
練波天  |
分類: 未分類 |
今日係最後一日放假,,三日假期咁就冇左
唉,又要番去小測啦,
點解我嗰科咁多測驗架
救命呀,唔測得唔得呀
好想星期三同五有假放
因為呢兩日實在太辛苦
講番今日,朝早去左粵華打波,下就番澳大練波,搞到六點鐘先食野
今日算OK啦打得
希望我可以保持落去啦 |
2010 年 10 月 2 日 星期六  |
無題  |
分類: 未分類 |
今朝晨咁早又出左去打波,有時真係几服自己點解打波咁有毅力
中午約左O-CAMP D 人唱K,唉~失望囉,得五個人,想點姐
咁我搞落去都冇乜意思
昨晚睇煙花又係咁
唉~~,唱到好累,,十一點啦,依加又要開始温書啦T^T
星期一又要小測
我好想打人呀 |
放飛機  |
分類: 未分類 |
今日整天都過得不錯
朝早找左阿凱去永樂打波,將個波射左上去,要我自己走去執番,几經辛苦先執到
下就去塔石睇SHOW,見到田亮,陳忠和等明星,最正都係吳克群首歌^^超好聽
夜晚要請阿妹食飯,食完去左睇煙花,真係好靚,但係好多人,撞到很多熟人,同PIG第一次睇煙花,感覺好好^^
不過我同PIG的關係應該好多人都知道哂LU
HAHA
唉,之後俾人放哂飛機,個個都PSP,搞到我自己買野上人地度食
嬲死你地呀><
|
黑色星期四  |
分類: 未分類 |
今日諸事不順,樣樣都同我過唔去咁
唉,搞咩~~
今朝上堂平安無事,下就開始就出現狀況,我睡着了,真的累壞了,訓到不省人事
之後放學,城哥車我到新世紀,我打給我爸希望他車我番去,但係他講左一大堆行程
跟住叫我自己番去,最後去左屋企附近間四哥3到食野,又會撞到婷婷同她的朋友,跟住和她吹左陣水她就繼續她的行程
而我也食完回家,返到去才發現,我爸口中講的所有人都在家,唉~~
累死,
跟住七點番左去校隊練習,好耐都冇番過去
打左兩場全場,未試過打得咁差,連最有自信的東西都搞成咁
算點~~今日係完全跟唔上囉,
算啦,唔想再打落去啦,好想打自己兩拳呀依家>< |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|