◆◇S!u 澄◇◆的網上日記
owenho
暱稱: ` {♥} s!u ch!ng ;>
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-01
2009-07-27
今日10點去行馬鞍山,行...
今日9點鐘開始行山,行...
去完人地屋企番黎啦,咁...
文章分類
全部 (93)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
(最新)籃球球星短片~個...
籃球球星短片~個人好鐘...
米奇老鼠既故事~我的最...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 601
今日人氣: 9
累積人氣: 8389
站內搜尋
2009 年 6 月 19 日  星期五   晴天


對左卷啦~~ 開心 分類: 未分類

雖然數學唔合格就自然唔開心啦!!
數學超低分,你估都估唔到呀!!
數學:18/100
但係我今日番左學校對英文既卷,我真係好開心呀~~阿sir派左英文order,reading,writting同埋listening,跟住就開始對啦~~
英文說話:50/100 (岩岩好合格,衰好彩)
英文閱讀:97/172(都合格)
英文作文:7/12(算高分)
英文聆聽:9/30(相差好多呀個分,唔合格)
但係唔緊要啦英文有四份卷,有三份合格一份肥佬,但係冇諗到唔合格既會係listening....-0-

Li冇嬲我地成績差,仲讚我地好好~
佢今日好好人呀,對卷o個陣,佢每人派一枝野飲,仲有兩包旺旺雪餅,仲比我地上堂食tim呀!!
我食完兩包,跟住陳啟煌唔要,比左我,我食左三包,跟住肥仔成個袋都有,佢比左好多包我,我夾埋食左7包呀~哈哈^^

佢同我地講,叫我地係下星期既TSA要盡全力做呀~~唔係升唔到班架啦~~
好擔心呀~~星期一就要揀科啦~~我一定要揀到生物學呀!!
我太鐘意研究生物啦~~

大家記住留cm比我呀~~