今日病住咁番學,你地應該見到架啦,係咁咳~~真係好辛苦呀!! 我都想快d好番,但係我又唔想傳到比你地,所以我盡量行開d~ 今日真係好開心,因為今日份科學卷超易,好似小測卷咁,搞到個個都好開心,因係份考試卷太易啦真係,所以科學卷對各位同學都冇咩特別既難度~~希望之後考既卷同今日既科學卷一樣咁容易啦~~ 各位,加油呀!!一樣加油呀考試!!