◆◇S!u 澄◇◆的網上日記
owenho
暱稱: ` {♥} s!u ch!ng ;>
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-01
2009-07-27
今日10點去行馬鞍山,行...
今日9點鐘開始行山,行...
去完人地屋企番黎啦,咁...
文章分類
全部 (93)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
(最新)籃球球星短片~個...
籃球球星短片~個人好鐘...
米奇老鼠既故事~我的最...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 601
今日人氣: 24
累積人氣: 8357
站內搜尋
2009 年 7 月 4 日  星期六   陰天


琴日去和興睇比賽~FLK對觀塘福建 傷心 分類: 未分類

琴日去和興睇比賽~FLK對觀塘福建
即係我地學校對觀塘福建,跟住我地唔夠人,任智落埋場幫手打,原來佢真係好勁架打籃球,三分好準,我都想好似佢咁準呀!!
跟住對面o個d隊既人真係勁,但係佢地見任智落左場之後,係咁入波,可能係咁所以針對佢啦~~跟住d人犯規唔吹,跟住我地咪勁大聲係咁講話<<黑哨>>囉,我地犯規,佢又吹,人地犯又唔吹,跟住任智又食左人地一肘,跟住任智又發火,丁靖又發火,跟住牙威比人踩到隻腳,整傷左隻腳,跟住換人落場打~最後都係輸左~~個分好似係45:54,但係已經算好架啦,因為人地隊中有兩個都係07年既nike le~~