依家係早上8點02分~~ 又係要番學校練波既時候啦~~ 今日朝早個個都未番住,牙傑就要去陪牙媽,牙耀就打極電話,佢聽完都唔起身~~ 算吧啦~我自己番住學校練住先啦~都唔知今日駛唔駛比賽,仍然係一個問號黎?? 好孤獨囉,得自己一個番去,唉.唔傾啦,食完野出去啦~