今日2點幾出左去粉嶺和興體育館睇學校打救恩盃,跟住睇左幾間啦~~到我地學校啦~~我地學校有5個a組,兩個b組既,落場啦~~ 跟住a組有猩猩,牙威,劉度,肥佬同丁靖,b組有春豪同牙傑落場打~~ 我地學校打另一間既學校係<<陳震夏>>,全隊人都係高佬黎,幾驚我地學校唔夠打~~ 仲有,我地個教練,超火囉,學生又唔聽話.個球證又係黑哨黎既,唔識吹,犯規都唔吹,搞到任智超火囉 跟住,我地入波,個個係咁拍手掌~最後,我地拎45分,人地拎42分~win人地3分~~