心情平伏了 我成日諗緊一個問題?? 點解次次拍拖我都會心情唔好or分手 夠竟係我個人唔好 剩係人地唔唔鐘意我 貪新換舊呢 依樣野諗到我頭都爆 有咩方法又可以令到我同女友可以和睦共處呢?? 算啦,都係暫時唔好拍拖住啦~~ 專心考埋個考試,因為我今次一定要升到中四,升唔到好大獲,因為我係第一屆334既白老鼠,好煩,聽講話今次份卷會比平時既卷難!!