我幅畫可能可以參加比賽..好開心呀 我有自信心可以拎獎,hope啦 就算冇冠軍都比個良好獎我呀 我第一次咁有依個既滿足感 我好多謝miss chan ,係佢教我點畫 佢教左我好多畫畫既需要 佢又令我畫左好多令令既畫 我會努力架啦 我諗住係升中四之後揀生物同埋視藝(va) 我想學畫畫既野 可以係大個之後做藝術家!!