唉.又落雨,好憎呀,琴日又比雨淋,冇帶(姐)冇計,跟住咪淋雨lor,可能個天好憎我,愈落愈大....都唔知係唔係有問題~~ 我真係好憎落雨天呀,又冇得落街打波,又冇得出街,只可以係屋企吽足一日,真係悶死人啦~有冇野搞呀?悶到我死死下啦!! 神呀,求你讓出面唔好再落雨啦,因為我想出去打波呀,求你使穿使天氣變得風平浪靜啦!!