琴日好專心咁係屋企玩路飛,比我畫左隻好得意既路飛出黎,畫完之後,我覺得好開心,因為我第一次畫咋,但係已經咁令令,所以突然間好鐘意畫漫畫,比大家睇下我第一次既作品::<<one piece>>既路飛~~仲有令令海綿寶寶,但係未完成,但係都比大家睇下先啦~ 個大口仔個頭好k型~