◆◇S!u 澄◇◆的網上日記
owenho
暱稱: ` {♥} s!u ch!ng ;>
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-01
2009-07-27
今日10點去行馬鞍山,行...
今日9點鐘開始行山,行...
去完人地屋企番黎啦,咁...
文章分類
全部 (93)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
(最新)籃球球星短片~個...
籃球球星短片~個人好鐘...
米奇老鼠既故事~我的最...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 601
今日人氣: 1
累積人氣: 8334
站內搜尋
2009 年 4 月 12 日  星期日   晴天


今日教會搞復活節崇拜同埋依個既浸禮...... 愉快 分類: 未分類

今日我就12:30分落左街食野,跟住45分就行番教會啦,跟住番到教會啦,有個uncle 走過黎叫我拎齊影相既相機啦,三腳架啦,跟住拎齊啦,就上車lu,我地工作人就坐第一架車啦,上左車,傾左陣計,睇下d機有冇電,同埋抖左一陣,就到左lu,到左元朗既神召會錦光堂啦,跟住我地就好快咁入左大會堂set 機啦,set 完啦,跟住就見到浸禮既人出左黎,同d人影相啦,我地就幫佢地影相啦~~見到佢地開心,我地都覺得好開心,開始崇拜lu,我一路都企係到,冇得休息,企左兩個鐘頭,終於完啦,攰死我,以下係浸禮既相~~