8號呢,就聽到個兄弟講,話我地個fd入左醫院,跟住我地就諗住去大埔那打素探佢,但係探病時間係5點半,我地12點出左門口,去到大幫就去左新star網吧打機,打左三個鐘頭,又玩勁舞又玩尋仙,又玩卡通大戰,d人kai kai地,玩一場信長啫,駛唔駛咁大聲講粗口呀,間網吧佢既咩?條
kai 子仲以為自己好勁,咪又係廢柴一個,佢仲要坐係我對面,我啤一啤,唔敢出聲.搞笑~~跟住走o個陣見到嚴浩鋒打緊機,叫左佢一聲之後走左,跟住去醫院探人,5點半入去,6點出番黎,見到家駒....跟住就走左啦
2009年4月9號
今日同琴日一樣,又係入醫院探人,但係琴日冇打機,個fd係咁叫我陪佢打機,我問佢點解,原來佢屋企停左電,所以諗起打機就好把火.冇呀,冇同佢打機,去左富亨,食完大家樂,就去聖心籃球場坐左陣,睇下有冇波打,跟住見到兩個睇黎似中四,但係原來得六年級既人打波,走埋去撩佢打波,跟住就2打2,玩完,又去探人lu.......好悶呀出大埔~~
|