◆◇S!u 澄◇◆的網上日記
owenho
暱稱: ` {♥} s!u ch!ng ;>
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-01
2009-07-27
今日10點去行馬鞍山,行...
今日9點鐘開始行山,行...
去完人地屋企番黎啦,咁...
文章分類
全部 (93)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
(最新)籃球球星短片~個...
籃球球星短片~個人好鐘...
米奇老鼠既故事~我的最...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 601
今日人氣: 33
累積人氣: 8316
站內搜尋
2009 年 4 月 9 日  星期四   晴天


一次過打晒8號同9號.... 開心 分類: 未分類

8號呢,就聽到個兄弟講,話我地個fd入左醫院,跟住我地就諗住去大埔那打素探佢,但係探病時間係5點半,我地12點出左門口,去到大幫就去左新star網吧打機,打左三個鐘頭,又玩勁舞又玩尋仙,又玩卡通大戰,d人kai kai地,玩一場信長啫,駛唔駛咁大聲講粗口呀,間網吧佢既咩?條
kai 子仲以為自己好勁,咪又係廢柴一個,佢仲要坐係我對面,我啤一啤,唔敢出聲.搞笑~~跟住走o個陣見到嚴浩鋒打緊機,叫左佢一聲之後走左,跟住去醫院探人,5點半入去,6點出番黎,見到家駒....跟住就走左啦




 

2009年4月9號

今日同琴日一樣,又係入醫院探人,但係琴日冇打機,個fd係咁叫我陪佢打機,我問佢點解,原來佢屋企停左電,所以諗起打機就好把火.冇呀,冇同佢打機,去左富亨,食完大家樂,就去聖心籃球場坐左陣,睇下有冇波打,跟住見到兩個睇黎似中四,但係原來得六年級既人打波,走埋去撩佢打波,跟住就2打2,玩完,又去探人lu.......好悶呀出大埔~~