今天我哭了,為左大家,我發覺我已經冇晒d朋友啦,一係就走去唔知邊到,唔再番黎,一係就以後冇fd做,一係就唔知咩事唔再理我,我發覺我愈黎愈憎我自己,我真係好想去死,為左你地,喊過好多好多次,今日我係喊得最勁既一日,流左不少眼淚,d眼水不斷係隻眼到流落黎,忍都忍唔住,我發覺自己真係好冇用,我希望我快d死,唔駛再生存,我又發覺自己係依個世界上好辛苦,又有一個衝動,好想傷害自己........