今日有好多唔開心既野發生呀,放學見到自己既好兄弟同我班既人嘈,已經so bad 架啦!!希望你地唔好咁啦,我唔想你變到咁呀~我一直都當你係好兄弟架~
番到屋企,同老婆傾左陣電話,跟住傾左好耐,傾到佢夜晚食飯啦~佢要食飯所以cut左線,跟住打番比我o個陣,佢就同我講佢食緊雪糕仲好平,$1 ~1個,真係平都爛,我同佢傾電話,我覺得係一樣好開心既事,跟住佢番到屋企lu,佢同我傾左好耐,and then 佢老豆罵佢傾爆電話啦,就係依個原因,所以佢要cut線啦,跟住cut左線啦,佢繼續同我sms~sms既期間,佢無啦啦係咁同我講對唔住,對唔住,對唔住and好對唔住x1000000000000000000000...............................跟住我咪係咁問佢咩事要say sorry 囉,佢冇應到我,跟住我打比佢,聽到佢喊緊,但係我係咁問佢咩事,佢都話唔知點講我知~我咪問佢係唔係有人搞到佢唔開心囉,佢又話唔係wor,咁我咪係咁叫佢唔好唔開心囉,我話你再喊既話,老公真係嬲架啦,再講對唔住,老公嬲架啦,跟住佢慢慢咁樣開始收聲啦~佢真係唔知點先可以同我講,我覺得我自己好唔開心囉~~
老婆,你知嗎.....? 我對你好是出於真 ,令你開心是我的本份,當你憂傷時,我會去安慰你~~仲有呀,當你開心我會陪你開心~你唔開心,我會陪你唔開心~你喊,我會陪你喊~我為你做咁多野,只係想你開開心心咁度過第一日,為了你~我願意付出一切去和你一起度過每個艱辛的日子!!
老婆,我愛你~FoReVeR L0vE!!
|