岩岩起身,今朝早冇番教會,因為實在太攰啦,所以冇番到,跟住,一起身當然就係洗面刷牙,然後開電腦啦,開左電腦,開msn,跟住電話有人sms我~我講左d好衰既野~今朝同我sms既人,sorry 呀~跟住就打qooza啦,一陣晏就5點幾又要番教會幫人影相相,我實在太鐘意影相啦!!冇野好打,係咁........... 請睇過我qooza既人,留低你地既msn,希望可以同你地做個朋友~~ 本人msn:[email protected]