近排少左畫畫,少左畫畫搞到冇咩心情~ 加上d fd有d又唔開心~ 近排發生左好多野呀,咪又係o個d,咁多野發生都唔知點算好, 老師又憎我,同學又玩我~朋友又憎我,都唔知點算好,我竟然為左一個女仔而參加歌唱比賽,因為我激嬲左佢,佢一定要我參加歌唱比賽佢先肯原諒我,所以我參加左,仲要唱<<周柏豪既六天>>,每日都練緊首歌,難死我啦! 我要比心機畫畫, 祖lin, 生日快樂呀~