◆◇S!u 澄◇◆的網上日記
owenho
暱稱: ` {♥} s!u ch!ng ;>
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-01
2009-07-27
今日10點去行馬鞍山,行...
今日9點鐘開始行山,行...
去完人地屋企番黎啦,咁...
文章分類
全部 (93)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
(最新)籃球球星短片~個...
籃球球星短片~個人好鐘...
米奇老鼠既故事~我的最...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 601
今日人氣: 13
累積人氣: 8296
站內搜尋
2009 年 1 月 21 日  星期三   晴天


今日去左睇牙醫....... 疲倦 分類: 未分類

今日晨早8點15分就出左去啦,首先,我就係搭273去到粉嶺火車站,跟住就係搭火車去到尖東,跟住就再搭地鐵去到依個既中環,跟住轉去上環,出閘之後就係搭的士去,去到坐左好耐好耐,跟住坐既期間,見到好多令女令仔等,跟住昅昅下就比人叫左入去,原來今次既目的係要將上次cool牙既o個條鐵線換左去,換過一條新既,聽人講依條野,好似要一個月換一次,but 真係好煩,搭車又煩,d醫生又煩,真係唉唉聲啦,一入到去,就係咁叫我刷牙,跟住行出去,刷得唔夠乾淨,又叫我再刷過,跟住咪再刷過lor,今次應該得啦掛,刷到成個口都係血,成口血,應該ok啦掛,走到出去,同個女醫生講成口血應該得啦掛,佢話得啦得啦,你o個d係牙石,我幫你搞掂佢啦,跟住搞住d牙,就係咁係我個口擰黎擰去,so bad 勁痛呀真係!!今日就係咁,跟住就番左屋企打blog啦,88!!