今日終於到我生日啦,哈哈~~
今日到左我生日,好開心呀,今日有好多人同我講生日快樂~SO GOOD 哈哈!!
今日我收到兩份禮物好開心,一份就係我一個best fd送既禮物,就係一隻米奇公仔同一個一個米奇既鎖匙扣,我好鐘意呀!!
第二份禮物就係我兩個最錫既細妹送我既米奇電話座啦,我好鐘意你地送比我既生日禮物呀,全部都係我最鐘意既米奇呀~~yaya~~
我為你們付上100分感謝,好多謝你送比我呀~~~~
你地生日我都會送番野比你地架,你地鐘意大口仔and史迪仔架可??
你地係依到留低你地鐘意咩......?!
我會盡量搵你地鐘意既野比你地架啦!!
|