今日係2月23號,今日係我第一日由3C班轉去3D班既日子,今日一集隊我就企左係3D既後面.跟住跟佢地上堂,發覺ka係勁恐怖.連小弟都死,比ka叫我坐去第一個位,咪聽佢講照住lor,坐完就開始罵我啦,話我佢見到同學比人罰o個陣,仲撩人傾計,佢真係超級煩.....