今日早上太恐怖啦實在,開頭冇咩事,但係中途,啟業哥係到嘔,暈低左,超級恐怖,個個都好驚,閃開晒,有人比紙巾佢,跟住佢係咁嘔,嘔完暈左,聽po講佢好似有諾咩克病菌,佢完來係有 一段時間休克,個個o晒咀呆晒,跟住叫軒同幾個同學扶走佢,跟住校長話一定要送佢入醫院,跟住入左,po上堂講番,個個即刻呆晒,原來佢成家都中晒招,好慘呀..... 陳啟業,我希望你早日康復,快d好番,快d番黎學校過開心既日子,發覺自己同你幾岩傾........