今日太攰,冇番教會!! 點解我11點會起左身呢,皆因今朝11點有咩鬼舞獅,今朝真係煩死呀,煩住我訓教,所以嘈醒左,跟住同啟麟打左陣守女,跟住一點半就去左對面買個蛋糕食,再搭的士去上水,跟住到左上水,就跑番教會啦,跟住番到教會就開始SET機啦,唔知點解我好鬼鐘意影相,所以幫教會手,做左攝影師既首席徒弟,SO GOOD,我好希望大過可以做一個攝影師呀,做到就好啦,有一份好工作,跟住影相相,wow,今次我都覺得自己影得唔錯唔錯(自大中...)哈哈^^,今日就黎到依到,就係咁多,886!!
唔駛再擔心我啦,各位........
但係要記得CoMm3NT wor
|