近排,成日諗起你同我既事,唔知點解,怪怪地,為左你同人嘈,因為唔想人地用d 好衰既話去話你!!
禽日有人話你姣,我好憎人話你,如果同我一班既都知啦,雞蛋話過你,但係我唔鐘意人地講d咁衰既野去話你,所以打左雞蛋一獲,我真係好唔希望再有人話你lor,比我知到邊個話你既話,我一定唔會同你地客氣,I HaTe .........
其實我個心仲有少少鐘意你,我已經放低左你好多架啦,但係都放唔晒,總係覺得你好好,因為唔係為左自己好先,係為左自己四周既人好,先會為自己好,我覺得我之前對你不起,做錯好多野,其實我知到,係因為我成日都同你嘈&HURT到你,所以你先會同我講對我冇晒feel,我想起當初為你哭過很多次,每次都是因為你再不理會我而哭,我一直都希望我可以用真誠去感動你,可惜,你不受感動,最後,我們兩都分開了,但你(晴)還是我這生最好的朋友!!
|