今日終於係2009年既1月1號啦,我都好開心,皆因禽日同兩個細妹同軒同佩怡去左沙田,跟住就周圍行啦,女仔就去影貼紙相啦.跟住男仔就喺到扭扭蛋啦,跟住行完沙田,我同妹,怡去左大埔,怡走左先,妹就同我地係到玩,玩到差唔多6點到,我送佢地去搭車啦,跟住我同軒就走左啦,我同軒搭火車去左上水,去左上水廣場,因為上水廣場有林峰啦,郭品超啦,楊思琦,呂慧儀,溫家恆,孫耀威等人啦,好多人呀.我同軒霸位企足3個鐘頭,搵到個正位,跟住d人係咁逼埋黎,我同軒係咁誚晒粗口,跟住最恐怖既係,有個細路女喺樓下o個層成日望上黎同影我同軒相,我地係咁講粗口罵佢,跟住開始lu,做埋d白痴野,真係好白痴.跟住郭品超出黎唱歌,woo woo~~~好大隻呀,全場女仔好開心,跟住唱完啦,3住就到孫耀威先,(冇記錯既話..)跟住佢出場啦,跟住o個d司儀就話佢係頭先岩岩落機.即刻過黎既,d fan"s 好恐怖....唱完,落台,跟住就到依個風靡全球既男歌手,<<林峰>>,佢出到黎,真係個個叫晒,佢就唱<<愛在回憶中找你>>同埋<<愛不疚>>,全場既人跟住唱.佢地好恐怖,跟住林峰派花,個個都好好似死屍咁伸晒隻手咁,係咁拎,d人拎到好似好開心,有d人仲白痴,我地企左咁耐先有個正位,條友同我講,唔該比個位佢,佢都kai既,邊個咁kai會比個位你呀.跟住倒數lu,3.2.1...........
╭┘└┘└╮∴°☆°
└┐..┌┘─╮∴°
╭┴──┤ ├╮
│o o│ │●°
╰┬──╯ │ ∴°﹒
☆ ˍ|ˍ/ˍˍˍ/∴☆.
Happy New Year..
大家新年快樂呀,大家就係依個開心既氣氛之下,結束2008年....
|