今日我好唔開心,因為我同你地sd既信息sd得太多,加上唔同台,應該要比$500以上,因為我sd左500幾個,太多啦,所以搞到比阿哥罵,阿哥又話我個樣太串,佢啤住我,佢個樣好恐怖,差d打我,跟住我大喊,今次喊得真係好勁,喊左好15分鐘,一次過爆晒出黎,跟住就發脾氣,衝入間房到,仲用房中既所有椅子頂住對門,入到房發晒脾氣,將d野周位掉,我又係咁打落個牆到,跟住我阿哥用力撞入黎,撞跌晒d野,跟住走過黎同我講對唔住,話d人啤住佢,佢就係咁既樣對住你,好驚佢呀!!跟住頭先我阿爸話$500幾蚊當係送禮物比我算數wor,跟住咪話好lor!!
唔開心完之後,我阿媽陪我出銅鑼灣睇中醫,比左一大包藥丸我,一日要食一湯匙,都好多下。跟住阿媽同我講佢有兩張飛去依個既灣仔會展,去依個既美食博覽會同埋依個既冬日電器展,買左依個超正既喇叭,又買左駝鳥肉&d蘋果乾同埋一包紫菜咁既野啦,好好味,我番到黎超級鐘意依個新喇叭真係好正呀............SuPeR GoOd 呀!! 
|