今日係教會既聖誕節聚餐,冇出到街玩,基本上係冇人陪我過聖誕,唉.......我真係好失敗呀........ 今次聚餐好多人,我地都玩得好開心,但係我要負責教會既影相同video,所以我係食得好少野,我剩係得個影字,但係影都影得好開心,今日搞埋o個d咩鬼<<愛的盟誓>>,又好似以前結婚o個陣o個個新郎同新娘既樣,再次結婚咁,每一個人都搞到自己好鬼死令,令到爆鏡,我阿媽都好令女呀,好似以前咁令女,我話阿媽令,佢都好開心,今日講住咁多先,我遲d先同大家繼續講.........