| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010-09-11  |
|
萬光仔生日快樂;]
琴晚踢波踢到12點先番屋企-__-'
訓到朝早7點9先比呀媽嘈醒xp''
之後都知整野既話一定吾夠時間..
所以都系揀左番lunch-v-'
今年第一次番lunch;;haha''
番到去就比丘萬光開火-,-'
算啦..好好地讀埋個中六佢算了..
吾好再搞事啦;;]
做一個乖乖既學生吧`.
我要保持出席率v_v'
番到學校上最後兩堂;]
因感冒..食完藥之後系學校訓左一堂..
訓到3點半到;;起左身..成身軟奶奶~_~'
仲以為自己發燒-.-'
放學了`.系學校周圍追數...
真系追到自己都覺得煩-0-xp'
之後踢波;3系學校踢到5點幾..
比呀sir趕左走..余經緯真on9-__-'
廢鬼時講..講起都眼火爆v_v
20幾條友落林士德踢;;
正豆也;]好好玩-v-''
8點過左中葵踢...
踢到10點到;;今天運動量很大
落葵廣食野;之後過新天打機-_-'
打到朝早6點幾先走..去食早餐;]
之後回家了`..
|
| 發表時間:2010-09-11 09:08 AM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] (吾留cm者;菊花難保-v-') |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 80 | »
|