悲情...之前d衰嘢翻曬黎...
晨早肚痛到訓唔著...起身之後吃左嘢又繼續痛...嗚嗚...咩料
今日加翻個小學同學既Q...咔咔...數下手指都4年無見過距地嚕...(唔計黎HK過3個)
赤柱...終於參觀了...
有我想見的東西...不錯
詳情請看facebook相片!
下雨天...不知不覺流下了微不足道的眼淚...
那個孩子,你要堅強...
男生的眼淚是很值錢的...
我們很多人都很疼你...
你要快點高興起來...
是真心的高興噢...
越是失敗的東西,就越要拿出勇氣面對
哎…副科…
今日終於知道錯…
希望…不要扯開太大差別…
哎…點解人地做得甘好…自己唔得?!