仲有2日!
我記得,豪記曾經同我承諾,距唔會俾我喊,雖然距話喊既女仔系最靚既
但系如果我喊既話,距會氹翻我...我唔知距仲記唔記得,但我一定銘記於心
加埋啱先聽緊《原諒我一次》我林翻起
我同豪記一齊系bus度體鬼片,我地互借博頭既情景...
過2日系我最開心既...嘻嘻
今日雖然濛濛細雨
但俾我遇見一個有古銅色肌膚既男仔
雖然樣子唔算超級好看
不過,真系好陽光~
第一日就好攰啦...T^T
不過介紹到第一個新客...有錢羅...哈哈
聽日要繼續努力吖!
今日見到好多嘢...
有情侶bobo,有得意BB
加油!5個鐘...