今日同小俊系體育館體人打羽毛球打得好high
我都好想穩日趨同人抽過...
呢幾日既生活都系煮飯...悲哀
好想去放雞島...
不過阿桐話:請攜眷出席...
嗚嗚...我無眷...點算
今日去體左人間喜劇...真系XD
雖然張poster好kai,不過真系幾好笑···
不過嘉禾d冷氣真系幾凍仲要+埋過時急尿...凍...
不過真系有d無奈···出去就系為左體場戲···悶···
哈哈···初步計劃去8.6海洋公園^.^
呵呵···解脫了···我要同DI講拜拜···唔洗著住套U去上堂
好多謝小俊要犧牲幫我作藉口···咔咔···
雖然系曬左50蚊,不過換黎快樂系值得既
見到自己日日訓唔夠,一翻屋企就系電腦面前訓著既樣,自己都心痛自己···
我認吧,我是捱不到苦頭···嬌生慣養吧···
要是我能學會分身那該多好...嗚嗚···我的天啊
嗚嗚...以後要穩個識煲湯既男仔先嫁啊...
湯雖好飲,但放落煲之前d材料系甘面目猙獰既...
特別系過個豬骨...洗過時,見到相傳既“骨髓”!!!
嘔心……
煮飯尚可以...煲湯...NO NO NO !!!