以後唔好隨便叫我去玩...(系未問清個組織人之前)
費時···一陣我搞到人地面左左就唔好啦
又或者人地都唔想我去呢···
仲有過d好難聽既稱呼···唔好再叫···!!!
翻完最後一日羽毛球咯...hoho...
health check仲有2堂...嘻嘻...
黑雨···系条街到行···
结果···鞋子全湿了···
哇哈哈···好开心啊···
同吖sir打波打到趴街...
嗚嗚...
鄙視距d陰波
之前參加既活動都快完結啦...hoho~~~
自由free嘻嘻...