p.s:真希望天天都是星期3,那麼我跟你在一起就可以多一些時間了。
今日俾吖楊暗串我啊...好傷心啊...
人地都系講左幾句咋嘛,就話我唔尊重個嘉賓。
不過算啦,吖楊都算俾面我地啦,到結尾先暗串我地...不過我真系好驚距過時個眼神咯(因為我覺得成件事唔關我事嘎)
吖楊知我同吖朱平時上距堂都講嘢嘎啦,只不過我地傾計,成績都唔會好差先唔鬧我地姐。
可能今次距覺得我地做得過分左拉。但系正如朱過句...過個嘉賓黎系聽郭姑上課既,我地只系陪襯姐。
我地就系講左呢個就比吖楊鬧,無奈。哎...算啦...過去就算把啦...
|