i am back……
今次翻大陸用作差唔多500……做左好多自己之前想做但無做到既事
翻去大陸第一日過晚,我就有小小後悔啦。
大陸好鬼凍啊...返去甘多日...日日落雨+10以下既溫度...凍到我蕉蕉咁...日日d手手腳腳就無曬知覺……暈呢。
番禺變曬啊,特別系我地住過附近啊,變到超靚超發達。屋企行出去馬路,對面就有個超級超級大既購物中心。
跟住入面有KFC、味千拉麵、真功夫、牛肉面店,又有壽司吃...超級方便啊。
前面果個十字路口有M記遲d又有得去唱K,個購物街又招租緊。真系超旺啊,真系有d後悔黎左HK咯。
最仲要系d物價高曬,d人又有米到死。出去買下野,好似系香港咁貴...暈死啊...出去吃宵夜,我地居然去左M記吃...超無奈啊。
不過點都好,無論個番禺變成點,只要我地仲系玩得甘開心就得啦。我的女人,不要想我啦。男人要出去闖天地啦...哇咔咔...
post啲相...

|