一段段年少的記憶,很輕狂,很無知。
╰'有太多的情绪,找不到适当的表情。
p0oH_
暱稱: ❤寶寶❤
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-03
2010-10-30
2010-10-24
2010-10-09
2010-09-29
文章分類
全部 (347)
雜' (1)
日誌 (72)
未分類 (274)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 1580
今日人氣: 5
累積人氣: 9316
2010 年 2 月 19 日  星期五   晴天


2010-02-19 分類: 未分類

i am back……

今次翻大陸用作差唔多500……做左好多自己之前想做但無做到既事

翻去大陸第一日過晚,我就有小小後悔啦。

大陸好鬼凍啊...返去甘多日...日日落雨+10以下既溫度...凍到我蕉蕉咁...日日d手手腳腳就無曬知覺……暈呢。

番禺變曬啊,特別系我地住過附近啊,變到超靚超發達。屋企行出去馬路,對面就有個超級超級大既購物中心。

跟住入面有KFC、味千拉麵、真功夫、牛肉面店,又有壽司吃...超級方便啊。

前面果個十字路口有M記遲d又有得去唱K,個購物街又招租緊。真系超旺啊,真系有d後悔黎左HK咯。

最仲要系d物價高曬,d人又有米到死。出去買下野,好似系香港咁貴...暈死啊...出去吃宵夜,我地居然去左M記吃...超無奈啊。

不過點都好,無論個番禺變成點,只要我地仲系玩得甘開心就得啦。我的女人,不要想我啦。男人要出去闖天地啦...哇咔咔...

post啲相...



2010 年 2 月 11 日  星期四   晴天


2010-02-11 分類: 未分類

下午翻大陸啦...好緊張...新年天氣會轉凍啊...大家記得著多件衫啦..我已經不幸的感冒了...T^T

琴晚體左花田喜事啦...嘻嘻...優先場...我同阿潘泰笑左好耐...哈哈...笑點低嘛

跟住呢...今年好有桃花運呢...嘻嘻...要穩個錫我既人呢...

好多人叫我掛住距啊...好似BB''、禧dee dee、小紅(過個人心照啦)……好多好多……

放心啦……我一定會掛住你地嘎啦……對呢,我會掛住我老婆夢情嘎...哇咔咔!>3<



2010 年 2 月 10 日  星期三   晴天


2010-02-10 分類: 未分類

今晚應該會去左執行李,所以打左qooza先。

琴晚一沖完涼就跌落床訓咯,可想而知,我系超級攰。今日一起身就全身酸軟,落床過時差d撲親...嗚嗚...

系啦...琴晚問左B雞有冇事,距講得好似唔系好嚴重甘(唔知系米真系唔嚴重),不過祝福距快快好翻啦。

本來有人約去體戲既呢,不過……哎……次次體戲都體唔成。希望初四去體《蘇乞兒》過時唔好咁。唔系我打死放飛機過個人!!!嗚嗚

翻大陸話長唔長,話短唔短,都唔知點好。年二十八返去,跟住年初六阿媽又翻啦...我都系跟埋距走翻黎啦。大陸班fd唔捨得都無計啦

好啦...我就系翻去9日~好多嘢做啊...希望唔好掛住玩,唔記得曬我自己既計畫...不過咩都好,第一件事,體我表妹先~

P.S你地班人都扮曬嘢啦,從頭到尾都無林過叫埋我去嘎啦,算數。我就系咁可有可無。咩邊個邊個到時唔得閒啊嘛。根本就藉口。

      哼。你地有你地玩啦,我會消失嘎啦!



2010 年 2 月 9 日  星期二   晴天


2010-02-09 分類: 未分類

過年先黎感冒,鬱悶啊。

今日超辛苦,鼻水狂流,又頭暈暈。

后未,下午吃完也,為左跑學會既接力,頂硬上。

扎扎跳緊過時就開始左接力咯。

黃石峰超快,第一個就比棒吖情情跟住我都好快...

哇咔咔,摞左第二呢~王者歸來!我都話我啲爆炸力系勁嘎啦...



2010 年 2 月 8 日  星期一   晴天


2010-02-08 分類: 未分類

累得散架了…回到家又餓又累…鬱悶…

洗澡時站著的力氣都快沒有了…今天只參加2個項目就這麼累…暈死…

在家裡穿著背心、拖鞋玩電腦~就是舒服,哈~

在回番禺之前玩夠本…回去做個乖乖女…嘻嘻…