今日倫宗訓左成堂...happY~~~
被夢情個衰婆坤我買嘢...
又同張100蚊講byebye~~~
好啦...日日都放歌...放到我悶悶地...今日就打下野甘啦~
上基設堂訓左半堂以上...正~發覺我越黎越壞啦...上堂訓教...
跟住...捧住我親愛既早餐...過左籃球場度...體花花...嘻嘻~
一邊吃早餐,一邊體花花...簡直就系E之棒啊...哈~~~
放學逛左青衣城...跟住系Sasa出黎之後...見到左花花1號...嘻嘻~~~hoho
今日又花癡左~
唔好掛住望瑤瑤...
歌詞都寫得唔錯嘎...
贊!
蔡生唔好話我抄你...我晨早就聽過呢首歌~仲推介過俾我fd~