一段段年少的記憶,很輕狂,很無知。
╰'有太多的情绪,找不到适当的表情。
p0oH_
暱稱: ❤寶寶❤
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-03
2010-10-30
2010-10-24
2010-10-09
2010-09-29
文章分類
全部 (347)
雜' (1)
日誌 (72)
未分類 (274)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 1580
今日人氣: 38
累積人氣: 9349
2009 年 6 月 30 日  星期二   晴天


2009-06-30 分類: 日誌

浸左一日綠水,暈坨坨

好想訓,不過點知等待我既系一大桶3

D皮膚又dry曬,暈啦~~~

哎,體電視……



叁9,最後的回憶… 分類: 未分類

2+系凌晨0:39,其實真系好enjoy呢個moment嘎!夜晚黑,嘆住杯熱茶,系度自己冧嘢~

見到kira地去k-party幫周文揮(周B表弟)、吖Li、仲有過個靚仔恩3個一齊慶生,真系好幸福啊~

其實2+我體距地初3D相,我真系覺得好幸福!一班人好唔容2一齊3年、一齊奮鬥、一齊努力…我好多感觸啊…我後悔自己既決定,不過既然選擇左,後悔黎都無用…

雖然其中有好多唔開心既回憶,但系我相信開心既總系比傷心多…忘不了,同吖Li、肥Rong、紫雅慶祝過既生日(雖然到最後我都唔系好中意吖Li)

不過都過去啦,大家活得幸福米可以咯!唔G點解,啱先體住D相,我系度冧,周B有無份去!點知見到無距,我居然覺得好開心喔(可能我太唔中意距同吖Li玩啦)~

周B真系幸福,自己有自信,又多女仔中意距,個樣又掂喔,成績都唔差,屋企又算有小小錢,條件真系太好啦,不過我唔系太中意距玩人呢1點,同埋口花花!!!

又扯遠左添…其實忙碌有時系一種幸福黎嘎,一班人其心協力,為自己既目標奮鬥!或者堆積如山既試卷會令距地心煩,但系友情可以為距地減壓…

雖然忙碌左D,但系我相信,1年既積極會比起2年鬆散要記憶深刻…

其實我成日林住叁9,,雖然呢度D活動好好玩,但系,我認為,如果系我身邊既人系同我一起3年奮鬥既人,我會更加開心…

求仙我同阿祺講,話我好驚翻去之後D人會變曬,距叫我米怕,D人總會變既

可能我唔洗怕,距地變,其實我都變緊。。。

我打到呢度先,有機會下次修改下~~~

 

 



2009 年 6 月 29 日  星期一   晴天


2009-06-29 分類: 日誌

今日知道中文成績,個心都定小小啦~~~

而家真系好驚通識啊,好多個90幾分,但5G系米最高呢,希望系啦

數學就定曬啦,5怕!!!

其他都無眼體啦~~~

今日都無乜嘢講啦,打住咁多先~~~



2009 年 6 月 28 日  星期日   晴天


2009-06-28 分類: 日誌

個個都贊我好人,其實真系幾開心~~~

其實我之所以會發琴日過個日誌,系因為系我地9班個群度

我發現自己次次講野都無乜人睬我,嚇得我以為自己好煩、個個都唔想理我~~~

雖然我未知道點解會有D甘既事發生,但系,我以後系9班個群度會少D出聲嘎啦~~~

其實我真系好想知道:最近番禺邊度有沙灘啊?   過度遠唔遠?   系米一日可以來回?

我真系好想叫好多好多人一起去沙灘玩啊~~~好似我地上次去BBQ咁,雖然最後分開左,不過我林如果我組織既話系唔會有呢D事發生

無見距地幾個月,我林距地應該都唔會變化得好大掛~~~

林翻起其實周B真系幾好,上次特登留翻罐啤酒俾我~~~

只不過站系女仔角度同有吖祺系度做護花使者既關係,我唔方便接受距既好意姐~~~

如果有機會見到周B,我一定要將最好既一面展示比距體啊~~~

呵呵,我真系一個花癡~~~



2009 年 6 月 27 日  星期六   晴天


2009-06-27 分類: 日誌

問大家一條好老套既問題,希望你地如實回答!


大家覺得我系一個點樣既人?


呢條問題雖然好老套,但系希望大家可以好真實咁答我
唔洗比面我,想鬧我、贊我既請寫低,同埋點解!
大家比既答案唔好甘膚淺,有小小深度,OK
我真系好需要你寶貴既意見…



如果真系煩到你、令到你討厭我、我對唔住你既
我要同你講聲sorry
我會嘗試去改,希望大家比機會我改過……