系番禺翻黎咁耐都無打qooza體黎系時候又要更新下啦!
講下近況啦!
翻去大陸曬黑左,同剪左個陰~翻去2個星期就用左成600幾,超大洗啊!
都唔明D錢洗曬去邊,會用得咁快,遲D又翻去啦!D錢又好似水咁流啦!
今次翻去見唔到周B,有D無奈咯!距叫我去唱K過時我又已經翻左黎HK啦!
可能真系註定我地無緣啦!
求仙我系度冧:如果我同周B講“其實你知知道我中意你嘎!”
你覺得距會點答我呢?會話講笑?定系好尷尬?或者當場拒絕我啊?
雖然講,未試過又點知道喔!但系系直覺上我覺得距只不過系當我系一個好玩得既女仔!
況且甘多女仔中意距,比距簡,幾時先輪到我啊!我又唔系距杯茶,如果系距一早就追我啦!
我記得上次我同距講話我真系好想去體距打籃球比賽,不過距話唔想輸比我體!話如果我地有緣就一定可以見到!
我覺得距系度膚淺緊我咯!但系唔知點解我就一心中意距!
見到距我會覺得好開心,約距去唱K就超期待!
我都唔識講我系中意距定系愛距啦!
哎,又系一個煩憂我心既周B
男生啊男生,點解,對住你地甘多煩惱架!
雖然翻去多左個陸專家話中意我
不過我都系唔習慣同一個相處唔系好耐既男生一起拍拖!
總之,相體呢D咁表面既嘢系信唔過!而且我都唔會要過D“速食性快餐”既戀愛!
我覺得由我甘大個女,只系中意過2個男生!
一個系謝生,一個系周B! |