一段段年少的記憶,很輕狂,很無知。
╰'有太多的情绪,找不到适当的表情。
p0oH_
暱稱: ❤寶寶❤
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-03
2010-10-30
2010-10-24
2010-10-09
2010-09-29
文章分類
全部 (347)
雜' (1)
日誌 (72)
未分類 (274)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 1580
今日人氣: 28
累積人氣: 9339
2009 年 7 月 27 日  星期一   晴天


2009-07-28 分類: 日誌

聽日28號我就要去打工啦!

嗚嗚,其實我唔想去嘎!

只怪我自己衰多口話要去做!

呢排做宅女都唔想出街啦!

而家叫我出去曬喔!

慘啦!本來就黑架啦!而家做得朱古力啦!

嗚嗚!哎!不過為左我換手機大計無計啦!

我要換好多野啊!

要換鞋啦、手機啦,要買個相機啦!

總之好多嘢都想要啊!

不過我又無甘多錢!

體黎都系要體我自己發奮啦!

打到呢度先...



2009 年 7 月 26 日  星期日   晴天


2009-07-27 分類: 日誌

系番禺翻黎咁耐都無打qooza體黎系時候又要更新下啦!

講下近況啦!

翻去大陸曬黑左,同剪左個陰~翻去2個星期就用左成600幾,超大洗啊!

都唔明D錢洗曬去邊,會用得咁快,遲D又翻去啦!D錢又好似水咁流啦!

今次翻去見唔到周B,有D無奈咯!距叫我去唱K過時我又已經翻左黎HK啦!

可能真系註定我地無緣啦!

求仙我系度冧:如果我同周B講“其實你知知道我中意你嘎!”

你覺得距會點答我呢?會話講笑?定系好尷尬?或者當場拒絕我啊?

雖然講,未試過又點知道喔!但系系直覺上我覺得距只不過系當我系一個好玩得既女仔!

況且甘多女仔中意距,比距簡,幾時先輪到我啊!我又唔系距杯茶,如果系距一早就追我啦!

我記得上次我同距講話我真系好想去體距打籃球比賽,不過距話唔想輸比我體!話如果我地有緣就一定可以見到!

我覺得距系度膚淺緊我咯!但系唔知點解我就一心中意距!

見到距我會覺得好開心,約距去唱K就超期待!

我都唔識講我系中意距定系愛距啦!

哎,又系一個煩憂我心既周B

男生啊男生,點解,對住你地甘多煩惱架!

 

 

 

 

雖然翻去多左個陸專家話中意我

不過我都系唔習慣同一個相處唔系好耐既男生一起拍拖!

總之,相體呢D咁表面既嘢系信唔過!而且我都唔會要過D“速食性快餐”既戀愛!

我覺得由我甘大個女,只系中意過2個男生!

一個系謝生,一個系周B!



2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天


2009-07-08 分類: 日誌

 

 

哈,好明顯我系度曬命啦~~~

今年有9張~~~

全年都有14張啊,哈~~~~

公告公告啊~~~

呢段時間我會翻大陸啊~~

QOOZA會唔打也落去嘎啦~~~

如果有機會既話我都會系大陸上下QOOZA既,不過有機會先算啦~~~

希望翻去玩得開心D啊~~~

仲要多謝我過個醒目既媽媽啊~~~

識得miss打黎過時厄吖miss

哈哈哈~~~

 



2009 年 7 月 7 日  星期二   晴天


2009-07-07 分類: 日誌

出中考成績啦!

師傅、方方、謝生、樂文、吖爺地過D依然系考得咁高分真系恭喜曬啊!

周B都唔差,有680幾,不過其實我認為,如果周B都有680甘高

甘如果我考中考既話,都可以有690~700啦~~~哈!

唔系我體少距,系我實力的確可以去到咁!上年好歹我都系班19嘎!

周B二十幾名,點同我比喔!嘻嘻~~~

阿媽又問我啦,如果我系大陸讀,我會簡邊間!~

雖然我考唔到去仲元甘勁,但系番中、禺山呢D絕對系小兒科啦!!!

距地真系好好體能啊,,,個個體育都攞A既,唔系就只差幾分,犀利啊~~~

體黎我都要去練好D體能啊~~~唔系我就真系變成個肥妹仔啦~~~

聽日翻去啦~~~hoho~~~興奮啊~~~今日下午我就執好行李啦!哈~~~

要翻去玩得開心D啊~~~

聽晚P酒P得開心D~~~HOHO~~~



2009 年 7 月 6 日  星期一   晴天


2009-07-06 分類: 日誌

仲有2日翻大陸啊~~~

哈~~~

補埋呢2日英文~~~