今日上基商堂,波波因為比吖sir鬧既事唔開心~
跟住距就重複吖sir既話:“‘以前都好過而家,而家變得甘衰!’乜我真系變壞左咩?”
我好記得我過時答左距一句:“梗系啦,你地而家玩嘢越黎越過分~”
到左而家,我都無後悔講過過D話~
加埋周會,見到肥仔既轉變,我真系發覺我地E個2B真系越黎越有問題啦~
人地嘗試翻黎B班~而我地就破壞B班為D班~
開學到而家,我唔知自己學左D乜~唯一得到既系一班朋友?
不過~我對呢班朋友系打左一個問號~我唔知~
大家仲系米朋友~
敏婷妹妹問我:“其實你地班都有好多人在乎你噶~你話當距地系玩伴應該系氣話掛?”
但系,我就覺得,我覺得唔系講緊氣話咯~
我唔開心,大家去空間留言好正常~換轉唔開心過個系你,我都會咁做~
所以,我覺得并唔系所有人都會系我身邊既朋友咯~
哎~體黎我要洗心革面啦~我唔可以再沉淪落去啦~
|