一段段年少的記憶,很輕狂,很無知。
╰'有太多的情绪,找不到适当的表情。
p0oH_
暱稱: ❤寶寶❤
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-03
2010-10-30
2010-10-24
2010-10-09
2010-09-29
文章分類
全部 (347)
雜' (1)
日誌 (72)
未分類 (274)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 1580
今日人氣: 21
累積人氣: 9332
2009 年 11 月 22 日  星期日   晴天


2009-11-22 分類: 未分類

哇咔咔~

勁贊梁文音《愛,一直存在》E張專輯啊~

跟住今日系屋企hea...無語啦~



2009 年 11 月 21 日  星期六   晴天


2009-11-21 分類: 未分類

今日去左mk行~

不過真系行,無乜買衫~

本來想去BSX買嘎~不過130一件T-shirt太貴啦~

跟住,晚黑認唔住手,系太子買左D襯衫~

本來體啱左件海綿寶寶外套嘎~不過距超薄又80甘貴

就放棄左~仲有件彩色既小吉襯衫嘎~

真系超靚,不過薄得濟~而且要40,阿媽唔比買~

最後,我都系買左2件T-shirt用左70~

后尾再買多件衫~又用45~

聽日要再戰深水埗啊~

哇咔咔,難得阿媽肯陪我買衫~

留翻D外套系baleno或者BSX買啦~

不過佐丹奴既外套我又想買啊~~~



2009 年 11 月 20 日  星期五   晴天


2009-11-20 分類: 未分類

今日上基商堂,波波因為比吖sir鬧既事唔開心~

跟住距就重複吖sir既話:“‘以前都好過而家,而家變得甘衰!’乜我真系變壞左咩?”

我好記得我過時答左距一句:“梗系啦,你地而家玩嘢越黎越過分~”

到左而家,我都無後悔講過過D話~

加埋周會,見到肥仔既轉變,我真系發覺我地E個2B真系越黎越有問題啦~

人地嘗試翻黎B班~而我地就破壞B班為D班~

開學到而家,我唔知自己學左D乜~唯一得到既系一班朋友?

不過~我對呢班朋友系打左一個問號~我唔知~

大家仲系米朋友~

敏婷妹妹問我:“其實你地班都有好多人在乎你噶~你話當距地系玩伴應該系氣話掛?”

但系,我就覺得,我覺得唔系講緊氣話咯~

我唔開心,大家去空間留言好正常~換轉唔開心過個系你,我都會咁做~

所以,我覺得并唔系所有人都會系我身邊既朋友咯~

哎~體黎我要洗心革面啦~我唔可以再沉淪落去啦~

 



2009 年 11 月 19 日  星期四   晴天


2009-11-19 分類: 未分類

今晚好開心啊~

老豆、媽子同我去左吖婆屋企吃飯~

跟住我地一家超溫馨啊~

不過就少左我阿哥有D可惜咯~

呵呵~我地一家真系好少可以聚埋一齊咯~

希望第日可以多啲癡住老豆同媽子~嘻嘻~

今日翻學見到一個勁得意既混血B~

跟住超想撩距玩啊~不過隔甘遠,無理由走過去甘怪咖~

哇咔咔~

跟住呢,見到個我地學校又個男仔撩距玩~

過個男仔撩B過時個look勁好玩啊~~~

嘻嘻~~~希望聽日返學又會見到D得意BB啦~



2009 年 11 月 17 日  星期二   晴天


2009-11-17 分類: 未分類

今日真系超超超超超凍啊~

嗚嗚,lunch過時都凍到我流曬鼻涕啦~

放學過時行去青衣城到搭地鐵

過段時間系最暖嘎~哇咔咔~

跟住一翻屋企就穩曬D圍巾出黎啦~

跟住又穩嘢吃~~~

哇咔咔~~~今晚又打邊爐~~~

聽日又系甘凍~~~

唏噓~~~