首先呢,我要答翻啊蕉!
我唔系話好中意海綿寶寶咯,只不過我翻大陸!
我地義工中心度有個同我一樣名既舊義工,都叫黃寶瑩,距地要區分我地
跟住有個2打6米叫我做海綿寶寶
今日都無乜打啦...就這樣啦!
額...今日吃飯盒,第一餐都覺得OK既
不過我就系唔明咯,點解個飯盒唔比筷子我呢!
凈系用個詞根吃真系好麻煩啊!而且只跟放入飯盒度,搞到好油!
不過支查字典又真系幾抵既...XD
聽日呢...吃咩好...
吃米粉掛...哎,日日都要為中午過餐擔心著落
真系麻煩到爆啊!
今日系第一日出去吃飯
原來出去吃都唔系一件好事黎嘎!
要去過度掙位、掙服務員...
總之就麻煩啦!
哎哎,我林起左琴日體5G邊個個qzone話
番中呢,如果個老師遲落堂一分鐘!D人平均就要多排隊半個鐘!
所以系超級恐怖既!
今日真系體會到啦!
哎,聽日都唔知道去邊吃飯好啦!
完全崩潰啊!
好好好無奈啊!
居然做左班長!!!
不過算啦,既然做左,就當練膽量啦!
反正甘樣同我今年既目標先接近嘎嘛!
我要做個有影響力既人啊!
我仲要練好D口才啊!!!
agnes b真系好靚啊!
我要為我既第一隻agnes b而奮鬥啊!!!