今日英詩比賽,雖然攞唔到獎,但系我覺得盡力就好...
反正一開始,我就覺得只是一個遊戲...而且,英詩練習E段時間都系美好既~
哎,有D嘢好煩啊...或者好似朱生話某D事甘...
do 埋Dkai嘢...
哎...煩...總之我都系過句...我乜事都唔知...
我無恥,我變了~
今日吖楊鬧我地班~聽住距講嘢,我居然唔上心,而且超想笑~
我唔知吖楊系想以輕鬆D既方法教我地,定系系度取笑緊我地~
哎,我林如果距系取笑我地,見到我地甘既樣,一定覺得我地好丑~
因為我地真系連個丑字都唔識寫啊~我無資格話其他人,所以,我都系話自己一個~
仲有今日敏婷叫我教距物理
過個moment,我個腦系空白嘎~之前我愛物理既程度唔見曬
無心向學~次次都話認真認真,結果就越來越差~
吖楊講得啱,全級第一既人原來就系考死背書,根本系學唔到任何嘢既
我,真系無能、白癡加埋無恥~
今日同吖祺祺開語音啊,真系超開心啊~
好耐都無聽過距把聲啦~
距話左好多番禺既事俾我聽~原來E個世界真系好細嘎砸~
我系唔同地方識既朋友居然系同一班出現~叮噹、沙皮狗、豪豪、叮噹~
呵呵,真系可笑~
今日幫吖君B搞個生日party
令我林翻起以前幫吖紫雅同吖容搞生日party既情景啊~
我地系課室寫大字、hi紫雅蛋糕仲有去綠葉居度叫容合埋對眼等住個蛋糕~
真系超超超懷念啊~
可惜過時無乜男仔啦~嘻嘻,不過唔怕~
我相信今年既生日會更加美好既~>3<啵一個baby~
仲有吖,祝福所有今個星期生日既人~
排名不分先後~
我老媽子、君B、jojo、我愛愛愛死距既豪叔baby~
啵一個~唔啊~
哎哎~我好妒忌啊~
唔知1.18號你地會點對我呢~
仲有56日砸~各位愛我得人兒加油啊~加油儲錢買公仔俾我啊~
哎,科學~差到嘔電啦~唔得,我真系要問阿龍珠惡補~
我唔想再差落去~
大家,拜託你地安靜啲啦~
我真系想學好啲知識啊~
適可而止,唔好甘顛~嗚嗚~