|
|
2009 年 10 月 31 日 星期六  |
第壹次與魚魚行街街>W<  |
分類: 假期 |
今日同魚魚買背囊
系屯市到蕩蕩蕩
一邊蕩,就會見到巧開心o既野喔^v^
岩岩行到郵局,第一個令仔就出現啦>//////<
呀魚就眼金金咁望住人*v*
我xiao一xiao佢就算
嘻,但系就好happy>w<
系屯市又見到各式各樣o既令仔喔\(0/////0)/
當然仲有令女啦0.0
絕大部分都系令仔攬令女
姐系有女囉T口T|||||
唉```````
其實d令仔有d d品都唔系咁好嫁ja∼-- . --+
隨地扔垃圾\口/
雖然佢系扔系垃圾桶隔離-〔〕-|||
仲有ar
d令仔d髮型其實都系一樣嫁=.=
所以味咁型lo∼
{{{原來系咁0v0}}}
今日真系好開心ar
xiao到唔少令仔
呵呵呵
發夢諗到都系到笑ar
哈哈哈
除左令仔`````
今日d k型人氐都見唔少
xdd
總之今日就好鬼happy 啦
唉∼∼∼
不過點解我地lkkc冇令仔o既????
傷心吶>^<
我要令仔ar\口/
----------------------
系唔系覺得我好花痴呢-.-+
雖然我又系o既^v^嘻
冇錯勒
我系一名花痴ar
哈哈哈
{{{{唔該搵人送佢入青山啦-.-}}}}
PS....xiao=小o既普通話音
|
| 發表時間:2009-10-31 07:27 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 52 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|